miss bahçe


Gülsuyu ile aramız pek iyi değildir aslında. Cilde çok iyi geldiğini bilirim, ama zaten %100 saf gül suyu değil bunlar diye kendimi ikna eder, hep vazgeçerim kullanmaktan. Mis Bahçe'nin %100 saf gül suyunu keşfedince, pes ettim inadımdan. Denemeye karar verdim. 

Problemli bir cildim olmadığı için şanslıyım ama yine de cilt bakımını aksattığımda, mutlaka bunun bir bedeli oluyor. Özellikle yaz aylarında cildimin karmaya dönmesi beni zorluyordu. %100 saf gül suyunu tonik yerine kullanıyorum yaklaşıyorum 2 haftadır. Cildimin nem dengesi eşitlendi ve malum bronzluk lekelerimde göz ile görülür bir azalma oldu. 

Tamam, kokusuna hala bayılmıyorum:) 

Ama saf gül suyu kokusu da çok ağır değilmiş neyse ki. Üstelik @misbahce ürünlerini canım memleketim olan Ayvalık'tan adresinize kadar gönderiyor. 



Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...