Kuru-kafa

 
Elimde olsa hayatımdaki her parçayı kuru kafa tasarımları ile harmanlardım. Evimin bazı köşelerinde, kıyafetlerimde ve takılarımda elimden geldiğince kuru-kafa simgesini kullanıyorum. Genellikle "ay nesini seviyorsun bu sevimsiz objenin?" sorularına maruz kalsam da yok, vazgeçmiyorum. Bir dönem dedim ki kendime; Alexander McQueen bunu çok güzel tasarımlarla harmanladı diye başladı herhalde bende bu tutku... Ama yok geçmiyor...
 
Şimdi kendim için topladığım kuru kafalı tasarımları paylaşıyorum. Bir göz atın bakalım haksız mıyım?
 
 


 
Birçok kabile ve kültürde "kuru kafa" kullanılmasının bir anlamı var. Kimisi güç gösterisi, kimisi tehlike alarmı, kimisi aidiyeti simgeliyor. İç güdüsel olarak kuru kafa kullanımının ise, "Benimle uğraşma" gönderisi içerdiğine inanılıyor.
 
Aksesuarlarda kullanıldığında ise, "güçlü, nereden geldiğini ve nereye gideceğini unutmayan" gibi mesajlar içeriyor, kuru kafalar.

Yani sanıldığının aksine "uğursuz" değiller...





































Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...