"Braun Face" ile mutlu ben

 


Her gece makyaj temizlerken aklıma gelir, her seferinde neden o pamuk renk alır diye? 10 kere de yıkasam yüzümü gitmez, bitmez o pamuğu renklendiren gözeneklerdeki kirler. İşte bu yüzden "Braun Face" i ilk duyduğumda meraklandım. Belki de aradığım ürün budur diye...




Braun Face yüz temizleme fırçası ile normal bir temizlik aşamasına göre 6 kat daha etkili imiş. Ürünün ucunda kullanabileceğiniz 3 farklı fırça seçeneği yer alıyor. Benim cildim biraz hassas olduğundan ben pembe fırçayı seçtim. Makyaj temizleme rutinim yine aynı. Lavanta sabunun üzerinde fırçayı biraz gezdirip, yüzümü ıslatıyorum ve parmaklarımla yaptığım hareketleri fırça ile dairesel hareketler ile uyguluyorum. Ardından tonik ve pamuk ikilisine geçtiğimde de pamuk gerçekten beyaz kalıyor. Yani bu demek oluyor ki, Braun yüz temizleme fırçası gerçekten en derine kadar ulaşarak, cildimi temizleyebiliyor. 

Sizinle ürünün nasıl çalıştığına dair bir video paylaşıyorum. Ürün, pil ile çalışıyor ve su teması ürüne zarar vermiyor. Dilerseniz ürünü, her gün duş sırasında da kullanabilirsiniz. Ben kendisini makyaj temizleme rutinime eklemeyi tercih ettim. Çünkü lavanta sabununun etkisi ile Braun yüz temizleme fırçasının etkisi çok daha yararlı oldu benim cildime. 



Videoda da görebileceğiniz gibi, kullanımı çok kolay ve pratik. İşiniz bittikten sonra fırçayı suya tutmanız temizlenmesi için yeterli oluyor. 

Braun Face 'in aslında tek işlevi yüz temizlemek değil. Değişebilir başlığı ile "Braun Face" aynı zamanda bir yüz epilatörü. Bunun kullanımı ile ilgili bir video da çektim sizler için. Ben normal bir insana göre acı eşiği oldukça düşük olanlardanım. O sebepten yüzüm ile ilgili cımbız kullanımı beni çok zorlar her daim. Hele ki o ipleri denemeye 1 kez cesaret edebildim. Lazer epilasyon tercih ediyorum. Ancak kaş kenarları ve ortasına lazer uygulaması yaptırmadığım için cımbız kullanmayı tercih ediyordum. Bu anlamda "Braun Face Epilatör Başlığı" benim için biçilmiş kaftan oldu. Hiç acıtmıyor gibi bir süsleme cümlesi kurmayacağım size. Ama cımbız kadar. Ama cımbızdan çok daha iyi benim için. Çünkü tek seferde değdiği yerdeki en ufak tüyleri ile alıyor. Dolayısıyla, acı süresi daha kısa oluyor :)


 Braun Face in döner başlık düğmesi iki taraflı. Bu özelliğin ilk başta neden olduğunu anlayamamıştım. Epilasyon başlığını kullanırken farkettim ki, sağ ve sol taraf kullanımında çok önemli imiş. Yani diyeceğim o ki;

Teşekkürler Braun ekibi!

:)

 

Braun ile ilgili size güzel bir haberim var. Linkteki internet sitesine üye olduğunuzda Braun ekibi size numune gönderimi, hediyeli kampanyaara katıldığınızda da sürpriz ödüller, ürünler gönderiyorlar.
:)








Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...