haftalık bakım ritüelleri







Haftalık bakım ritüellerim - Hazır cuma akşamını evde geçiriyorken, her pazar uyguladığım bakım ritüelimi sizlerle paylaşıyım dedim. Cildim için aslında çok fazla birşey yaptığımı söyleyemem. Çok şükür ki, sorunsuz da bir cilde sahibim. Belki de bu yüzden yalnızca haftalık bakım ritüeli ile bu aşamayı atlatabiliyorum.






Haftalık Bakım Ritüeli

İlk olarak ben bu "haftalık bakım ritüeli"ne sıcak su ile başlıyorum. Bu aşamada ihtiyacımız olan şey;
derin bir kap, kaynar su ve havlu. Kettle'da suyu kaynattıktan sonra, kabın içerisinde boşaltın. Kabın üzerine yüzünüzü eğip, başınızı havlu ile örtün. Arada nefes alamaz da daralırsanız, minik soluk araları verebilirsiniz. Bu aşama tüm gözeneklerinizi açarak, cildinizi yumuşatır. Herhangi bir maske yapacaksanız öncesinde bunu uygulamanız çok daha etkin sonuç verecektir.



İkinci aşama olarak, Braun'un yüz temizleme fırçası ve lavanta sabunum ile yüzümün temizlendiğine emin oluyorum. Bu konuda #Braun'un yüz temizleme fırçasını tavsiye ediyorum, çok memnunum.

Haftalık bakım ritüeli min üçüncü aşamasında ise, Avon'un siyah nokta ve derinlemesine temizlik yapan yüz maskesini uyguluyorum. Bu maske de uzun yıllardır benim değişmeyen ürünlerim arasında. 

Haftalık Bakım Ritüelimin son aşamaları
 
Gelelim dördüncü aşamaya;  uzun yıllar önce bir basın davetinde tanıştığım "Ice Mask" antiaging özelliğini en iyi taşıyan ürünlerden biri bence. Maskeler kutunun içerisinde kapsül halinde. Kutunun içerisinde bulunan sıvıyı kapsüle döktüğünüzde maske yavaş yavaş açılmaya başlıyor. Hazır olan maskeyi 10 dakika boyunca yüzünüzde tutuyorsunuz. Biraz yanma hissi olduğundan gözlerinizi kapalı tutmanızda fayda var. 

Beşinci aşamada ise, yüzüme buz torbası uyguluyorum. Minik buz torbalarını ve göz yatıştırıcı bandını Gratis'te bulabilirsiniz. Bu buz ritüelini ben her sabah cildime de uyguluyorum. Hem sabahları kendinize gelmenize neden oluyor, hem de cildinizi diri tutuyor. 

 
Bakım Ritüelimin son aşaması
 
Haftalık bakım ritüeli min son aşamasında ise, tüm cildime pamuk ile zeytinyağı uyguluyorum. Yalnız bu zeytinyağının saf olmasına özen gösterin. Ardından da göz altım için Nuxe gözaltı kremini uygulayıp, cildimi kendi haline bırakıyorum. :)

Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...