fresh day!

 
 
İşini özene, bezene yapan insanlara hayranım. Hani yapmış olmak için, para kazanmak için değil de özenerek, zevkle, tutkuyla yapanlara. Onları hemen tanırım ben. İşlerinden, kelimelerinden, enerjilerinden...
Sizlerle yeni keşfettiğim Bloom&Fresh çiçeklerini paylaşmak istiyorum.
 
 

 
 
Bloom and Fresh'i ilk olarak bir arkadaşım sayesinde gördüm, duydum, aklımda kalmıştı. Geçtiğimiz günlerde de Facebook reklamlarında karşıma çıkınca meraklanıp, siteyi ve markayı iyice inceledim. O kadar özenle bir site hazırlamışlar ki... Ürünlerini arkadaşım sayesinde gördüğümde nasıl büyülendiysem, siteyi incelerken de öyle büyülendim.
 
 
 
Sıradan bir çiçek göndermek yerine kıymetli B&F çiçeklerini tercih etmek bence çok daha kıymetli.
 
Benim yeryüzünde en sevdiğim bitki kaktüstür. Çocukluğumdan bu yana güzelliklerine rağmen onlara dokunamıyor olmak hep ilgimi çekmiştir. Hem çok sevimli, hem dokunamıyorsun. Yeterince ilgi çekici bir özellik bu bence!
 
 
B&F'nin en çok kaktüs tasarımlarına bayıldım. O kadar özenle hazırlanmışlar ki, tıpkı onların tarif ettiği gibiler.
 
B&F ekibi çiçekleri için; "B&F çiçekleri, “Şimdi hazırım” diyen güzel kadınların yedi kez aynaya baktığı gibi kendine bakar, yola öyle çıkar."
 
 
Sitede çok fazla alternatif yok. Ekip, sebebini şöyle açıklıyor:
 
"B&F mevsimin taze çiçeklerine ve tasarım ekibinin belirlediği prensiplere göre her duruma uygun, sınırlı sayıda düzenlemeyi satışa sunar ve böylece tedarik sürecinde sağladığı avantaj ile tüm çiçekleri en taze haliyle sunar. 
Solmuş, üzgün ve bakımsız 299 çiçek düzenlemesi yerine, az sayıda ama her zevke hitap edebilecek çeşitte ve birbirinden güzel tasarımlara sahip çiçek düzenlemeleri sunmayı tercih ediyoruz.
Böylece hem sizlerin yüzünü daha çok gülümsetebiliyor hem de solup çöpe atılacak çiçek miktarımızı minimumda tutuyoruz. O güzel çiçekler boşu boşuna çöpe gitmemeli, değil mi?"
 
Çiçekler böylece en tazesinden oluyor ayrıca uzun süre tazeliğini koruması için özel Chrysal destek besinini de B&F ekip size gönderiyor.
 
Bana göre B&F'nin bir güzel diğer yanı ise, notunuzu el yazısı ile karta yazmaları. Bu çok daha samimi bir detay.
 
Gününü güzelleştirmek istediğiniz biri var ise, Bloom and Fresh bunu seve seve yapıyor. Bir deneyin de karşı tarafın mutluluğunu bir görün derim. Ben birebir tanık oldum oradan biliyorum.

Siparişleriniz ya da incelemek için Bloom and Fresh'e https://bloomandfresh.com/ adresinden ulaşabilirsiniz.

Ekibin bir de çiçeklerin hikaye ve bakım önerilerini paylaştığı bir blog sayfası var. Ona da mutlaka göz atın!

http://blog.bloomandfresh.com/
 
Hayatı güzelleştiren herkesi, her işi seve seve paylaşmaya devam edeceğim.
 
İşini özenle ve tutkuyla yapan herkesi bir gün bulacağımı en başından söylemiştim size.
 
:)
Sevgiler
 
 
 


Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...