yeni | Grena güzellik merkezi

 
Bu hafta Bağdat Caddesi'nden bir keşfim var sizlere... "Grena" Caddebostan'da 15 gün önce açıldı. Açılışına gidemedim ama bu hafta ilk boş vaktimde gidip, deneyimledim.
 
 
 

 
Ben Grena'da bu hafta ilk olarak el ve ayak bakımını deneyimledim. Manikür - Pedikür olarak adlandıramıyorum çünkü çok daha fazlası vardı. İlk olarak videoda görebileceğiniz gibi etler, keserek değil törpülenerek alınıyor. El ve ayak bakım uzmanı Larisa aynı zamanda refleksoloji uzmanı. Moldovyalı... Bana göre doğuştan sihirli elleri var her birinin. El ve ayak bakımı yaptırırken sıra peelinge gelince gözlerim kapandı kendiliğinden, özellikle ayak bakımı sırasında işin içine Refleksoloji de girince... Mis.
 
Refleksoloji, el ve ayaktaki belirli noktalara dokunarak vücuttaki kan ve sinir dolaşımının uyarılması anlamına geliyor. Misal, vücudunuzda nerede bir sinir sıkışması ya da kas sıkışması var ise, bunlar el ve ayaklarınızdaki belirli noktalarla bağlantılılar. Ve Larisa size refleksoloji uygularken bunları el ve ayaklarınıza dokunarak çözebiliyor.
 
 
Günlük hayatımda stres yüklenmiyorum diyeniniz var ise, bilemem. Ben evden çıktığım anda İstanbul'da her dakika stres yükleniyorum. Kendimi olabildiğince telkin ve tedavi etmeye çalışsam da bu stresler mutlaka bir yerlerimde ağrı ve tutulmalara sebep oluyor.
 
İşte refleksoloji, stres dolayısıyla yavaşlayan kan dolaşımını hızlandırarak, vücudun besin almasını ve toksin atmasını hızlandırıyor.
 
 
 
Kendimi şımartma listeme "Refleksoloji" yi de eklemiş bulunuyorum. Eğer deneyimlemediyseniz de mutlaka tavsiye ediyorum. Özellikle ayaktan uygulanan Refleksoloji bence gerçekten sihirli bir durum.
 
 
Fatoş Hanım, Anadolu Yakası'nın masaj konusunda hatırı sayılır isimlerinden ve artık Grena'da. Bugüne dek adını çok duyduğum halde, tanışmak bir türlü kısmet olmamıştı. Güzel enerjisi ile ben ilk kez karşı karşıya geldim. Herkesin dediği kadar varmış. İki dakika sohbet bile rahatlatıyor insanı... Masajı siz düşünün.
 
Bana nasıl bir masaj istediğimi sorunca, seçimi ona bırakmak istedim. Hemen öncesinde yarım saatlik bir sohbetimiz oldu ve ben ona bir ay öncesine kadar depresyonvari bir dönem geçirdiğimden, sonbahar geçişinden hep çok etkilendiğimden ve üzerimdeki miskinliği bir türlü atamadığımdan bir de çok yoğun çalıştığımdan bahsetmiştim. Bunları göz önünde bulundurarak bana en iyi gelecek masajın yüz, baş, boyun ve sırt bölgesine uygulanan "Relax" masajı olduğunu söyledi. Sonrasını hatırlamıyorum.
 
:)
 
 
 
Uyandığımda ve ardından gerçekten kendimi hani derler ya, "hafiflemiş" hissettim. Bir çok arkadaşımdan duyduğum kadar varmış. Bu tarz işlerle uğraşan kişilerin, enerjisine çok dikkat ederim. Düşük enerjili insanların bazı meslek dallarını seçmemesi gerektiğine inanırım. Ve bence masaj da bunların en başına geliyor.
 
Relax masaj, depresyona, panik atağa, strese ve yorgunluk hissine iyi geliyormuş.
Buradan bir kez daha teşekkür etmek istiyorum Fatoş Hanım'a...
 
Ama en çok da Grena'ya...
 
 
Grena'daki hizmetler:
 
Cilt Bakımı
Kalıcı Makyaj
Eyeliner-Kaş Kontörü
Refleksoloji
El ve Ayak Bakımı
Masaj
 
 
Hoş geldin, iyi ki geldin Grena!
:)
 
 
Grena Güzellik Merkezi / Caddebostan
 
(0216) 350 81 15
 
(0543) 473 62 02  
 
 
 
 


Hiç yorum yok:

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...